

Om du vill anmäla något som är trasigt eller fel i fastigheten, gör du det enklast via någon av länkarna nedan.
Vid akuta problem utanför kontorstid, som personskada, vattenläckage eller annat brådskande, ring jour: 08-657 77 70.
Har elen slutat fungera? Så här felsöker och åtgärdar du strömavbrott i hemmet.
Känner du en obehaglig lukt från handfat eller dusch? Här får du veta hur du tar bort den.
Rinner vattnet långsamt eller inte alls i duschen? Följ våra steg för att rensa golvbrunnen.
Har du imma på insidan eller utsidan av fönstren? Läs om orsakerna och vad du kan göra åt det.
Nyckeln kärvar eller låset går trögt? Här får du tips för att lösa problemet själv.
Känns luften instängd eller tung? Så förbättrar du ventilationen och får friskare inomhusluft.
Sugs inte vattnet undan i diskhon? Här är enkla steg för att rensa och få flödet tillbaka.
Upplever du att det är kallare än vanligt hemma? Så här kontrollerar du värmen och när du ska felanmäla.
Frågor om drift- och skötsel av fastigheterna.
fastigheter@borgerskapet.se
Frågor om fakturor, hyresavier och avtal.
ekonomi@borgerskapet.se